poniedziałek, 14 stycznia 2013

Keep calm

Na CraftArtWork trwa wyzwanie  
"Pocztówka-noworoczne postanowienia"

Zrobiłam swoją pocztówkę, jednakże nie doczytałam, że ma mieć odpowiednie wymiary. 
Zielony to mój ulubiony kolor, najbardziej wyważony i spokojny dla mnie.
Kwadratowej nie mogę zgłosić, jednakże zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu. 
Podoba mi się idea wizualizacji wybranego słowa. 
Dla mnie nie jest to postanowienie, a wskazówka na ten rok i mam nadzieję, także na następne lata. 

Zachować spokój w każdym obszarze życia.




2 komentarze :

  1. Witaj, przepraszam ale dopiero wczoraj spostrzegłam, że zostawiłaś pytanie na romantycznym ILS - zabawa trwa do 27 stycznia i jeśli tylko masz ochotę, zapraszam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne motto w super oprawie!

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!