środa, 9 stycznia 2013

Embossing, notes, książki

Z opóźnieniem, ale udało mi się. Wykonałam notes na spis książek, które mam zamiar przeczytać, w tym lub przyszłym życiu.
Okładka dokumentująca moje pierwsze maszynowe przeszycia. Pomyślałam, że szkoda wyrzucać taki dowód i znalazł swoje miejsce. Okładkę zdobi nierówno embossowany, złoty napis "books" Co tu jeszcze mamy? Preparat Cracle Accents, złoty proszek pigmentowy, preparat szklący, tusze kreślarskie...

W środku efekt mojego podejścia do I części projektu Creative JumpStart, lekcja u Natalie Kalbach.  Zabawa w embossowanie taśmy dwustronnie klejącej:) U mnie tylko dwa posiadane przeze mnie kolory pudru do embossingu. Prosty i szybki sposób na wykonanie ozdobnych pasków papieru.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!