piątek, 2 listopada 2012

Zawzięłam się i robię!

Rozmowa z moja Bratanicą J.
- Będę robić LO, mam dużo Twoich zdjęć.
- Ale Ty zawsze robisz takie ciemne, takie...stare, postarzałe...
- Bo taki jest mój styl.
- Zrób raz inaczej, zrób kolorowe. Zmień styl.

Dyskusja była krótka, lecz intensywna. Stylu zmienić się tak nagle nie da, ale papier i dodatki musiałam dobrać do zdjęcia, aby wszystko grało.Powstało LO we mapki: Unce Upon a..Sketch.(November 2012)
Wiele mu brakuje do prac DT, ale jestem zadowolona. Zwłaszcza, że taka forma scrapowania rzadko się u mnie pojawia. Ćwiczenie czyni Mistrza- będę próbować dalej.

















8 komentarzy :

  1. Really pretty page, I especially love that big swirl!!! Thanks for joining us at OUAS!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Nie ma chyba lepszej i bardziej osobistej pamiątki, prawda? Cóz, czasem warto posłuchać najmłodszych, jeśli jest taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Such a pretty LO.. love the flourish! Thanks so much for sharing with us at OUAS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It is a truly wonderful lay-out. Your flourish is pure perfection! Thank you so much for playing along at OUAS!

    OdpowiedzUsuń
  5. This is very pretty!!! I love the way you created your title, so neat!! Thanks so much for joining us at OUAS!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great take on the sketch and really pretty color choices! Thanks so much for sharing with us at OUAS =)

    OdpowiedzUsuń
  7. This really is such a pretty page! love your take on the challenge and the beautiful colours!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely take on the challenge! Thanks for playing with us at OUAS.

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!