wtorek, 15 lipca 2014

Kolory (1) - Wprowadzenie

Coś słaba jestem ostatnio w kontynuowaniu wyzwań/projektów 
czy planów scrapowych, niestety. 
Zeszły rok był pod tym względem o wiele lepszy ;)
Ale próbować trzeba, więc oto mój "KOLOROWY" plan.
Chciałabym co jakiś czas przedstawiać na blogu  
pracę monochromatyczną. 

Bardzo lubię tego typu prace, wbrew pozorom nie są łatwe.
A efekt bywa zaskakujący często i ciekawy.
Jesli ktoś chce "kolorować" ze mną, zapraszam!
Praca i technika - dowolna!
U mnie to pewnie będą kartki, ewentualnie tagi, bo jestem miłośniczką tych form. 
Ale kto wie, może podążę także w kierunku innych monochromatycznych prac.

Prace dodajemy za pomocą inlinkz ("żabki")

Propozycje kolorów nie będą pojawiać się regularnie, 
nie wiadomo też, kiedy wyzwanie się skończy.

Nic nie planuję, bo plany często nie wypalają, zaczynam w drugiej połowie roku, 
Nauczona tegorocznym doświadczeniem nie zaczynam wyzwania/projektu od stycznia.

Zaczynam myśleć nad pierwszym kolorem, 
śledźcie bloga i zapraszam wszystkich chętnych do zabawy u mnie.

Nie przewiduję żadnych nagród, będzie wyłącznie własna satysfakcja, twórzmy na luzie!
Razem z pierwszym kolorem pojawi się też banerek promujący/"reklamujący" to wyzwanie.

Sama sobie zrobię niespodziankę, bo jeszcze inaugurującej zabawę barwy nie obmyśliłam :)

Podsumowując: kolor będzie zawsze niespodzianką, 
nie wiadomo, kiedy się pojawi kolejny, ale satysfakcja z własnej pracy, mam nadzieję- gwarantowana!

Co myślicie? Ktoś chętny dołączyć?

6 komentarzy :

  1. brzmi bardzo ciekawie, może mi się uda jakąś pracę również zrobić monochromatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez chetnie. Moze nie przegapie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, jestem bardzo ciekawa jaki bedzie pierwszy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak już pisałam na priv ;) licz i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam monochromatyczne zestawy. Jestem bardzo chętna:)

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!