sobota, 25 stycznia 2014

Coś...skrzydlatego (Tags2014 - Styczeń)

W 2013 roku uczestniczyłam w zabawie tagowej, zorganizowanej przez Rudlis
Bardzo mnie to wciągnęło, więc w tym roku organizuję tworzenie tagów na swoim blogu.

Zabawa/wyzwanie będzie miała inny charakter. 

Oto Regulamin:
1. Wyzwania tagowe trwają do końca 2014 r.
2. Kolejny temat ukaże się na początku danego miesiąca.
3. Wytyczna jest tylko JEDNA.
4. Prace dodajemy za pomocą "żabki"
(Proszę linkować do konkretnego posta, nie do całego bloga)
5. Można zgłosić tylko JEDNĄ pracę.
6. Prace digi nie będą brane pod uwagę.
7. Banerek przekierowujący do danego wyzwania proszę zamieścić w poście z pracą lub w pasku bocznym. (Gdyby się znalazł i tu i tu, byłoby miło; choć nie jest to wymóg)
8. Po zakończeniu zabawy, wśród osób, które wykonają 12 TAGÓW, 
rozlosuję mini-nagrodę niespodziankę ode mnie.

Banerek:

  Gotowi? Ruszamy!

STYCZEŃ - Coś...skrzydlatego

Zróbcie taga z czymś, co ma skrzydła :) 
To może być także aniołek, niekoniecznie tylko ptaki i owady latające.
Możecie użyć także samych skrzydeł jako dodatku.
Trochę mało czasu, ale wierzę, że dacie radę!


Mój tag wygląda tak:



Zapraszam!







16 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie ustalonej grupy na oddzielnym blogu tylko kto w danym miesiącu będzie chciał dołączyć to u Ciebie wstawia na wyzwanie pracę?

    OdpowiedzUsuń
  3. super, już zaczynam główkować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dołączę- tagi to jedna z moich ulubionych form :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wziąć udział w zabawie. Uwielbiam robić tagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Wystarczy dodać linka za pomocą "żabki".

      Usuń
  6. dzięki za info już wstawiłam, nie skojarzyłam tych skrzydeł zasugerowałam się motylkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam robić tagi :)
    Jak zdążę to dołączę do zabawy .
    Pozdrawiam
    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyglądałam się poprzedniej zabawie tagowej i skusiło mnie :) Dołączę do zabawy :) Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączyłam :0. Pierwszy tag zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i nie dałam rady :-( a Wasze prace piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anna. dodaj linka z tagiem w komentarzu. Zmieniły się zasady na lepsze.

      Usuń
  11. Hej- czyli można dołączyć nawet teraz? Jeśli tak to jaki jest temat na luty? bo styczeń- skrzydlaty tag, marzec- z białym, ale nie mogę odnaleźć lutego....Poproszę o link. Pozdrawiam słonecznie- Jagoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://rekodzielnik.blogspot.com/2014/02/cosliterackiego-tags2014-luty.html
      Zabawa tagowa ma etykietę Tags2014 (z boku mego bloga).
      Zapraszam!

      Usuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!