sobota, 5 maja 2012

Niebiesko jest!

Scrapińcowe niebieskie wyzwanie zainspirowało mnie do wykonania kartki.
Co zrobiłam, aby zrobiło się niebiesko?:
  • Wybrałam odpowiednio niebieski papier Cudowne lata z Galerii Papieru.
  • Tekturową ramkę pokryłam niebieskim brokatem w kleju.
  • Skomponowałam 3 niebieskie kwiatki razem z kwiatkowym guziczkiem. Dołączyłam kremowy sznureczek.
  • Napis (ze Scrapińca) pomalowałam mixem białej i granatowej farby akrylowej, (farby w tubkach, pędzel + woda:))
  • Z papieru Rapakivi Helctic Eclectic wycięłam fioletowy mebelek, który pomalowałam ww. mieszanką farb.
  • Dodałam krople pereł w płynie.
  • Wszystko skomponowałam wg własnego pomysłu i umocowałam za pomocą kleju Magic i gąbeczek 3D
  • i...to wszystko!
Oto efekt mojej pracy:


2 komentarze :

  1. Jak to wszytko pięknie - prosto brzmi:D "Tu przykleiłam, tu pomalowałam" - a efekt wyszedł cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka!
    jak ja kocham niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!