poniedziałek, 8 sierpnia 2016

ScrapMyśli (13) - Tworzę w jednym kolorze

Dawno tutaj nie było moich scrapowych myśli-przemyśleń. Te są trzynaste. Postanowiłam je sobie numerować, bo lubię wszędzie porządek.
Po przejrzeniu wcześniejszych scrapowych wynurzeń trafiłam na posta z planami bloga z pracami wyłącznie monochromatycznymi. To było dwa lata temu? I jest taki blog. Powstał. 
To gdzieś we mnie siedziało, intuicja mi mówiła: uda się! 
Z dwiema koleżankami tworzymy razem tego bloga.
I choć nie ma jakiegoś szału zgłoszeń (ponoć monochromatyzm jest trudny), to jednak są prace. 
A to niezmiernie cieszy.
Zapraszam więc na Tworzę w jednym kolorze.

Jeszcze chodzi mi po głowie ArtJournal, z tematami ze Scrapujących Polek. 
Kto wie...., co się wykluje;)

1 komentarz :

  1. :) GRATULUJĘ bardzo fajnie gdy marzenia się spełniają, ja choć znam wiele razy obiecuje sobie, ze w wyzwaniu wezmę udział to zawsze wkradnie mi sie jakiś "pomocniczy kolor", ale obiecuję (chociaż sobie, że spróbuję ;) :) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!