piątek, 27 września 2013

Pamiętaj (Remember)

Na adresy oraz comiesięczne cytaty (niespodzianka;) zrobiłam notes w formie małego albumu.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Wonderland (7 Dots Studio). 
Zawsze mnie kusiły swoją tajemniczością i magią.

I made a notebook in the form of a small album for addresses and monthly quotes (a suprise;).
I used papers from the collection "Wonderland" (7 Dots Studio)
These papers always tempted me with its mystery and magic.






 Każda literka potuszowana i embosowana, w towarzystwie stempli.
A miesiące....będą na moim blogu od przyszłego roku.
Już teraz mogę zdradzić- każdy inaczej ozdobiony.

I used ink and embossing for every letter of  the alphabet.
And months...will be on my blog next year.
I can already tell- all will be decorated differently.
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!