czwartek, 21 marca 2013

Koronkowe wyzwanie

Moje wytyczne do wyzwania w Scrappo:
- motyw serwetki: wzór na papierze, serwetka wykrojnikowa, "serwetkowe" obrzeże ramki...wszystko, co z serwetkami ma jakiś związek
- przynajmniej 1 serce na pracy: stempel, ozdoba...

Termin Wyzwania: do 11 kwietnia.




Papier Koronkowe wieści świetnie wpisał się w Wyzwanie. 
Dodatkowo wykorzystałam dwie ramki z koronkowym brzegiem. 
Jedną zabarwiłam tuszem Distress Aged Mahogany dla uwypuklenia jej na pracy. 
Tym samym tuszem podkreśliłam brzegi kartki.
 I mały "gadżet"- serduszkowy stempelek.


Materiały:
- papier: Wspomnienie...
- stempel: Serduszko

2 komentarze :

  1. Nie umiem znaleźć słowa, żeby ja krótko opisać - cudna jest - taka delikatna, elegancka i lekka. Naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna :) bardzo fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!