środa, 13 lutego 2013

Project Life (2013)- Week 1

Rozpoczęłam Project Life. 
Zainspirowana pracą Anniko chciałabym wytrwać i doprowadzić go do końca.
Nie posiadam wprawdzie odpowiedniego segregatora i koszulek z kieszonkami, ale poradziłam sobie inaczej. 
Rozmieszczenie elementów najpierw rozrysowałam sobie na papierze scrapowym 30 x 30.  
Na początek- tło w kolorach jasnych, przy okazji wykorzystam te wszystkie papiery, które leżą u mnie od dosyć dawna. Najlepszy będzie papier dwustronny. Jeden arkusz papieru na dwa tygodnie. 
Zamieszczony w koszulce do scrapów ze Scrap Butiku.
Okładki będą stanowić bazy ze Scrapińca.
Wszystko spięte metalowymi kółkami. Krótkie teksty, hasła będą po angielsku.
Zobaczę, jak mój pomysł się sprawdzi. 
Można zakupić oryginalne produkty (segregatory, koszulki, tagi, dodatki) do Project Life, choćby tutaj.  
Nie ustaję w nadziei, że kiedyś się w to wszystko zaopatrzę:). 








1 komentarz :

  1. super że się wzięłaś za PL! będę Cie podglądać i Cię dopingować :) btw, bardzo podoba mi się Twoje pismo :)

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!