czwartek, 9 sierpnia 2012

Na zielono, fioletowo i różowo

Urlop się skończył, czas wracać do pracy. Wprawdzie podczas blogowej przerwy wykonałam dosyć sporo kartek, nie zdążyłam jednak porobić zdjęć. Teraz nadrabiam zaległości fotograficzne, już z nowymi kartkami.

Wykonałam trzy kartki, dla których inspiracją była praca Nowalinki. Spodobał mi się układ, zmodyfikowałam tylko jego elementy i kolory.
Użyłam elementów tekturowych ze Scrapińca i Wycinanki, które pomalowałam: Cracle Accents, Glossy Accents i Enamel Accents. I potuszowałam, aby zgrały się kolorystycznie z kartką. Papiery to mix, m.in.  z Galerii Papieru, Wycinanki, Magicznej Kartki.

Pierwsza- zielona...


...i szczegóły


Druga- fiolety...



...i szczegóły




I ostatnia- różowa...


...i szczegóły


I wszystkie razem:)


Praca Nowalinki jako moja inspiracja:


4 komentarze :

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!