niedziela, 29 stycznia 2012

O! LO!

Ta praca to mój pierwszy LO na papierze 30 x 30. Pierwotnie zdjęcie było umieszczone na mniejszym formacie. Coś nie grało, za mało miejsca na oprawę, na dodatki wszelakie. Więc przerobiłam, wycięłam ponownie (oj, niełatwo było wycinać z grubej tekturki). To było moje pierwsze scrapowanie, teraz byłabym odważniejsza przy tego typu pracy.  Myślałam, że coś pozmieniam przed publikacją, ale jednak nie. Było pierwsze i niech takie pozostanie.
I tak powstała mała historia Babci i Wnuczki. Wnuczka już urosła (teraz chętnie z Ciocią scrapuje).
Tłem- papier Summer Kitchen (Lemonade). Dodatki wycinane- też Summer Kitchen. A że szczęście nie patrzy na czas? Zobaczcie sami!




3 komentarze :

  1. jest fajnie:)ładnie rozmieściłaś i zaplanowałaś przestrzeń:)
    A co wycinałaś z tektury?bo nie zrozumiałam,Ty podkleiłaś je tekturą to LO?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa:)
    Podklejone jest tylko zdjęcie. Ma takie grubsze obramowanie różowe. I jakby zrobiło się 3D z niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa:)dzięki za odpowiedź:)ciekawa jestem czy LO Cię wciągną:)ja uwielbiam je robić:)
    pozdrawiam
    a.

    OdpowiedzUsuń

Za pozostawiony komentarz bardzo dziękuję!